به قلم سید عیسی طهماسبی

بعد از موفقیت بزرگ در حمله و اصابت موشک های ایران به قلب اسرائیل،پروپاگاندای رسانه ای مثل همیشه برای کاستن از ابهت این جمله بزرگ دست به تولیدات محتوای معکوس شد

محتوای معکوس یعنی هرگاه یک کاری بازتاب جهانی پیدا کرد، پروپاگاندا با کلید واژه سازی و خط فکری خاص، سعی میکند از ابهت آن کار بزرگ بکاهد

به اذعان فرماندهان نظامی و سیاسی حمله موشکی ایران در وعده صادق ۱ بی سابقه بود در حالی که چون ایران از پهبادها و موشکهای، نسل های رده پایین و قدیمی ، استفاده کرد صدمات زیادی نداشت ولی چون اولین بار یک کشور، مستقیم به اسرائیل ( شما بخوانید آمریکا ) حمله کرد یک سیلی بزرگ از جمهوری اسلامی ایران به گوش آنها بود ولی در وصده صادق دو ، هم، حمله تکرار شد و هم موشک ها بهتری انتخاب شد و همینه اسرائیل را به خاک سیاه نشاند

به همین جهت و در راستای کم شدن این کار بزرگ سعی در فریب افکار عمومی دارند. آنها در رسانه ها یا اذعان به اینکه حمله موفق نبود چون “آدم کشته نشده “ تلاش کردند مردم را بفریبند ولی همگان میدانند که ایران، مثل آنها کودک کش و آدمکش نیست. و اگر میخاست براحتی می‌توانست تجمعات ۲۰۰ هزار نفری شما در تل آویو و یا مراکز شلوغ و درمانی و …بزند .ما انسانیم و مثل شما خوی حیوانی نداریم

.ایران در هر دو عملیات وعده صادق ۱ و ۲ به پایگاه ها و اهداف نظامی و و اطلاعاتی و راداری حمله کرد اگه کلیپ هایی از برخورد موشک به داخل شهر دیدید احتمال اینکه سپر دفاع موشکی خودشان باشد که رهگیری نشد و یا بدنه موشک ها وجود دارد و …. و یا با پروپاگاندا میان میگن ،اصلا به اسراییل نخورده !! که اینهم برای مردم ما مسجل شد و دنیا متوجه شد که بهترین پدافند ، و نوک قله های فناوری تسلیحاتی در مواجه با سطح سوم موشک های ما دوام نیاورد . ما در‌ وعده صادق یک که موشک‌های قدیمی و پهباد زدیم و در وعده صادق دو هم، این موشک هایی که همگان دیدند که شاهکار کرد،

بهترین موشکها ما نبودند .دارن تلاش میکنند با محتواهای معکوس از ابهت این عملیات بزرگ بکاهند. و این یک تکنیک عملیات روانی رسانه ای مهم، در مواقع مهم اینچنینی هست.